Preskoči na glavni sadržaj

Zatraži sastanak

Dogovorite sastanak s našim timom stručnjaka. Predstavit ćemo vam naša rješenja, istražiti vaše potrebe i zajedno pronaći optimalno rješenje za vaš prostor.

Zakaži odmah

Vrste sastanaka

Online sastanak

Brz i efikasan način za uvod u Locker rješenja. Održavamo sastanke putem Zoom, Teams ili druge platforme po vašem izboru.

  • Prezentacija rješenja
  • Demo softverskog sučelja
  • Pitanja i odgovori

Sastanak u našem uredu

Posjetite naš showroom u Mostaru ili Zagrebu i uživo se upoznajte s našim Locker sistemima i funkcionalnostima.

  • Demonstration uživo
  • Upoznavanje s tehnologijom
  • Detaljne tehničke informacije

Sastanak na vašoj lokaciji

Dolazimo do vas i analiziramo vaš prostor za optimalnu implementaciju Locker rješenja prema vašim potrebama.

  • Analiza prostora uživo
  • Prijedlog optimalnog razmještaja
  • Procjena tehničkih potreba

Prezentacija za tim

Organiziramo prezentaciju za vaš cijeli tim s detaljnim pregledom svih funkcionalnosti i pogodnosti Locker sistema.

  • Prezentacija za više osoba
  • Prilagođena vašoj industriji
  • Poslovni case studyji

Kako teče proces

1

Zahtjev za sastanak

Ispunite obrazac na ovoj stranici i odaberite preferirani termin i tip sastanka koji vam odgovara.

2

Potvrda termina

Naš tim će vas kontaktirati unutar 24 sata kako bi potvrdio termin i detalje sastanka.

3

Sastanak i prezentacija

Tijekom sastanka predstavljamo Locker rješenja prema vašim specifičnim potrebama, odgovaramo na pitanja i demonstriramo funkcionalnosti.

4

Prijedlog i ponuda

Nakon sastanka pripremamo personaliziranu ponudu s detaljnim opisom rješenja i cijenom.

5

Implementacija

Nakon prihvaćanja ponude dogovaramo detalje implementacije, tehničke zahtjeve i vremenski okvir izvedbe.

Prednosti sastanka s našim timom

Personalizirani pristup

Analiziramo vaše specifične potrebe i prilagođavamo naša rješenja točno onome što vam je potrebno.

Financijska analiza

Predstavljamo vam detaljan troškovnik i povrat investicije za različite modele ormara i funkcionalnosti.

Tehnički savjeti

Dobivate stručne savjete o optimalnoj konfiguraciji, vrsti ormara, dodatnoj opremi i tehničkim detaljima.

Plan implementacije

Kreiramo jasan vremenski plan od narudžbe do instalacije i puštanja u rad vašeg Locker sistema.

Upoznajte naš tim za sastanke

Vedran Horvat, Voditelj prodaje

Vedran Horvat

Voditelj prodaje

Specijalist za poslovne klijente i implementaciju Locker rješenja u korporativnom okruženju.

Amina Begić, Tehnički savjetnik

Amina Begić

Tehnički savjetnik

Stručnjak za tehnička rješenja i integracije Locker sistema s postojećim infrastrukturama.

Damir Jurić, Softverski specijalist

Damir Jurić

Softverski specijalist

Odgovoran za prezentaciju softverskih rješenja, mobilne aplikacije i administratorskog sučelja.

Ivana Marić, Voditelj projekata

Ivana Marić

Voditelj projekata

Vodi proces implementacije od sastanka do završetka projekta, osiguravajući točnost i pravovremenost isporuke.

Zatraži sastanak

Ispunite obrazac i naš tim će vas kontaktirati u roku od 24 sata kako bismo dogovorili termin sastanka koji vam odgovara.

Molimo unesite vaše ime i prezime.
Molimo unesite ispravnu email adresu.
Molimo unesite kontakt telefon.
Molimo odaberite vrstu sastanka.
Sva vremena su u CET/CEST vremenskoj zoni.
Morate prihvatiti obradu podataka za nastavak.

Zahtjev za sastanak je poslan!

Očekujte naš odgovor unutar 24 sata za potvrdu termina.


Dodajte sastanak u vaš kalendar:

Došlo je do greške pri slanju zahtjeva. Molimo pokušajte ponovno ili nas kontaktirajte direktno na +387 63 691 769.

Dostupni termini za sastanke

Dan Online sastanci Sastanci u uredu (Mostar) Sastanci u uredu (Zagreb) Sastanci na vašoj lokaciji
Ponedjeljak 09:00 - 17:00 10:00 - 16:00 10:00 - 16:00 Po dogovoru
Utorak 09:00 - 17:00 10:00 - 16:00 10:00 - 16:00 Po dogovoru
Srijeda 09:00 - 17:00 10:00 - 16:00 10:00 - 16:00 Po dogovoru
Četvrtak 09:00 - 17:00 10:00 - 16:00 10:00 - 16:00 Po dogovoru
Petak 09:00 - 15:00 10:00 - 14:00 10:00 - 14:00 Po dogovoru

  • Online sastanci 09:00 - 17:00
  • Sastanci u uredu (Mostar) 10:00 - 16:00
  • Sastanci u uredu (Zagreb) 10:00 - 16:00
  • Sastanci na vašoj lokaciji Po dogovoru

  • Online sastanci 09:00 - 17:00
  • Sastanci u uredu (Mostar) 10:00 - 16:00
  • Sastanci u uredu (Zagreb) 10:00 - 16:00
  • Sastanci na vašoj lokaciji Po dogovoru

  • Online sastanci 09:00 - 17:00
  • Sastanci u uredu (Mostar) 10:00 - 16:00
  • Sastanci u uredu (Zagreb) 10:00 - 16:00
  • Sastanci na vašoj lokaciji Po dogovoru

  • Online sastanci 09:00 - 17:00
  • Sastanci u uredu (Mostar) 10:00 - 16:00
  • Sastanci u uredu (Zagreb) 10:00 - 16:00
  • Sastanci na vašoj lokaciji Po dogovoru

  • Online sastanci 09:00 - 15:00
  • Sastanci u uredu (Mostar) 10:00 - 14:00
  • Sastanci u uredu (Zagreb) 10:00 - 14:00
  • Sastanci na vašoj lokaciji Po dogovoru

Napomena: Sastanci na vašoj lokaciji se dogovaraju individualno ovisno o udaljenosti i dostupnosti tima. Za vikend sastanke nas kontaktirajte direktno na +387 63 691 769.

Iskustva naših klijenata

Marina Kovač

Marina Kovač

Hotel Sunce, Neum

"Sastanak s Locker timom bio je iznimno koristan. Prezentirali su nam sve opcije za našu plažu i pomogli nam odabrati optimalno rješenje. Instalacija je prošla bez problema!"

Davor Perić

Davor Perić

Autobusni kolodvor Mostar

"Tim je došao na našu lokaciju i točno vidio što nam treba. Prijedlog koji smo dobili je bio savršeno prilagođen našem prostoru i potrebama putnika. Korisnici su oduševljeni novim sistemom."

Ana Jurić

Ana Jurić

Fitness centar Zagreb

"Online sastanak s Locker timom mi je uštedio puno vremena. Sve je bilo jasno prezentirano, a demonstracija aplikacije mi je pokazala koliko je sustav jednostavan. Naši članovi ga obožavaju!"

Često postavljana pitanja

Trajanje sastanka ovisi o vrsti sastanka i kompleksnosti vaših pitanja. Online sastanci obično traju 30-45 minuta, sastanci u našem uredu 1-1.5 sati, a sastanci na vašoj lokaciji 1-2 sata. Prezentacije za tim mogu trajati i duže, ovisno o dogovoru.

Nije potrebna posebna priprema, ali korisno je razmisliti o vašim potrebama, prostorom koji imate na raspolaganju, i specifičnim pitanjima koja možda imate. Za sastanke na vašoj lokaciji, bilo bi dobro da imate pristup prostoru gdje bi se ormari potencijalno instalirali.

Za jednostavnije konfiguracije, možemo vam dati okvirnu ponudu već na sastanku. Za složenije projekte ili posebne zahtjeve, pripremit ćemo detaljnu ponudu nakon sastanka i poslati vam je u roku od 2-3 radna dana.

Nakon sastanka, ako ste zainteresirani za nastavak suradnje, naš tim će vam pripremiti detaljnu ponudu. Nakon što prihvatite ponudu, dogovaramo detalje implementacije, uključujući termine isporuke, instalacije i obuke za korištenje sustava.

Da, sastanak možete odgoditi ili otkazati. Molimo vas da nas obavijestite što prije, idealno najmanje 24 sata unaprijed, kako bismo mogli prilagoditi rasporede i ponuditi vam alternativne termine.

Da, ovisno o vrsti sastanka i vašim potrebama, osigurat ćemo prisutnost odgovarajućih stručnjaka. To može uključivati prodajne savjetnike, tehničke stručnjake za hardver, softverske developere, i projektne menadžere koji mogu odgovoriti na specifična pitanja o implementaciji.

Imate pitanje koje nije navedeno? Slobodno nas kontaktirajte direktno.

Kontaktirajte nas

Spremni ste za sljedeći korak?

Zahtjev za sastanak je prvi korak prema implementaciji pametnog Locker rješenja koje će unaprijediti vaše poslovanje i korisničko iskustvo.