Korisnička podrška
Kako vam možemo pomoći? Ovdje možete pronaći odgovore na pitanja ili nas direktno kontaktirati.
Kako vam možemo pomoći? Ovdje možete pronaći odgovore na pitanja ili nas direktno kontaktirati.
Pronađite odgovore na najčešća pitanja o Locker.ba usluzi
Uvjerite se da ispravno unosite kod koji ste dobili prilikom najma ormarića. Kod je obično 6-znamenkasti broj i razlikuje velika i mala slova.
Ako koristite aplikaciju za otključavanje, provjerite imate li stabilnu internetsku vezu. Također, provjerite je li Bluetooth uključen ako otključavate putem Bluetooth veze.
Ponekad zatvaranje i ponovno pokretanje aplikacije može riješiti problem s povezivanjem.
Ako i dalje ne možete otključati ormarić, nazovite našu podršku na broj prikazan na ormariću ili pošaljite zahtjev za pomoć putem aplikacije.
Nazovite odmahUvjerite se da imate dovoljno sredstava na kartici i da kartica podržava online plaćanja.
Ako imate drugu karticu, pokušajte izvršiti plaćanje s njom.
Stabilna internetska veza potrebna je za obradu plaćanja.
Na lokacijama gdje je to dostupno, možete koristiti gotovinu ili drugi način plaćanja.
Pošaljite nam upit i odgovorit ćemo u najkraćem mogućem roku
Najbrži put do podrške je kroz našu mobilnu aplikaciju. Dobijte pomoć, upravljajte svojim ormarićima i rješavajte probleme - sve na jednom mjestu.